|
|
|
|
|
Kişisel Akademik Bilgiler |
|
|
|
Kişisel Bilgiler
İletişim Bilgileri
E-posta: atacungil@gmail.com
Eğitim Bilgileri
AHMET TURAN ACUNGİL
03/10/1987
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Üniversitesi Özel Eğitim Bölümü
(312) 363 33 50
atacungil@gmail.com
01 Eylül 2014 - Şu Anda (4 yıl 1 ay)
Doktora, Doktora, ANKARA ÜNİVERSİTESİ, TÜRKİYE
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, ÖZEL EĞİTİM ZİHİN ENGELLİLER ÖĞRETMENLİĞİ
PROGRAMI (DR)
01 Eylül 2011 - 01 Eylül 2014 (3 yıl 1 ay)
Yüksek Lisans, Tezli Program, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, TÜRKİYE
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, ÖZEL EĞİTİM (YL) (TEZLİ)
Tez Başlığı: Zihin Yetersizliği Olan Öğrencilere Görsel-işitsel Teknolojilerle Sunulan
Tablet Bilgisayar Öğretim Programının Etkililiği
Tez Konusu: Zihin Yetersizliği Olan Öğrencilere Görsel-işitsel Teknolojilerle Sunulan
Tablet Bilgisayar Öğretim Programının Etkililiği
Tarih: 22 Eylül 2014
Tez Danışmanı: ATİLLA CAVKAYTAR
29 Haziran 2005 - 29 Haziran 2009 (4 yıl 1 ay)
DİĞER (Selçuk Üniversitesi ), TÜRKİYE
DİĞER, DİĞER
01 Haziran 2015 - Şu Anda (3 yıl 4 ay) (Tam Zamanlı)
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ, ANKARA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
ÖZEL EĞİTİM (DR)
01 Mart 2015 - 01 Haziran 2015 (4 ay) (Tam Zamanlı)
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ, AĞRI İBRAHİM ÇEÇEN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ ZİHİN ENGELLİLER EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
01 Ocak 2012 - 01 Şubat 2015 (3 yıl 2 ay) (Tam Zamanlı)
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
ÖZEL EĞİTİM (YL) (TEZLİ)
01 Eylül 2010 - 01 Ocak 2012 (1 yıl 5 ay) (Tam Zamanlı)
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ, AĞRI İBRAHİM ÇEÇEN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ ZİHİN ENGELLİLER EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Sayfa 1 / 3
Deneyim / İşyeri Bilgileri
İNGİLİZCE (Okuma: İyi, Yazma: İyi, Konuşma: İyi)
Ar-Ge Yetkinlik
Makaleler
Bildiriler
TÜRKÇE (Okuma: İyi, Yazma: İyi, Konuşma: İyi)
A. CAVKAYTAR, A. T. ACUNGİL & G. TOMRİS, Effectiveness Of Teaching Cafe ́
Waitering To Adults Withintellectual Disability Through Audio-visual Technologies,
Education and Training in Autism and Developmental Disabilities, 2017, 2154-
1647, 52, 1, 77-90.
B. YILMAZ, A. T. ACUNGİL, H. BAKKALOĞLU, N. ALTUN KÖNEZ & H. F. TAŞLIBEYAZ,
Türkiye De Okul Öncesi Kaynaştırma Konusunda Yapılan Araştırmalar Bize Neler
Söylüyor, Sözlü Sunum, 26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 05 Ekim 2016, 08 Ekim
2016.
A. CAVKAYTAR & A. T. ACUNGİL, Effectiveness Of A Tablet Computer Instruction
Program Tacip Presented Via Audio Visual Technology On Teaching The Use Of
Tablet Computers To Students With Intellectual Disability, Sözlü Sunum,
Conference On Autism, Intellectual Disability Developmental Disabilities, 22 Ocak
2016, 24 Ocak 2016.
A. CAVKAYTAR & A. T. ACUNGİL, Hafif Düzeyde Zihin Yetersizliği Olan Öğencilere
Görsel I?şitsel Teknolojilerle Sunulan Tablet Bilgisayar Kullanımı Öğretim
Programının Etkililiği, Sözlü Sunum, 24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi (oek 2014), 25
Eylül 2014, 27 Eylül 2014.
A. CAVKAYTAR, M. ULUYOL, A. T. ACUNGİL & G. TOMRİS, The Project Eskisehir
Rainbow A Sample Of Municipality Supported Vocational Education For Adult With
Intellectual Disabilities, Poster Sunumu, The 137th American Association On
Intellectual And Developmentaldisabilities Annual Meeting, 04 Haziran 2013, 06
Haziran 2013.
A. CAVKAYTAR, M. ULUYOL, A. T. ACUNGİL & G. TOMRİS, Zihin Yetersizliği Olan
Bireylere Kafe Garsonluğu Becerilerinin Öğretiminde Görsel I?şitsel Teknoloji
Desteğiyle Öğretimin Etkililiği, Poster Sunumu, 2. International Conference On
Interdiciplinary Research In Education, 30 Ocak 2013, 01 Şubat 2013.
TÜBİTAK 1001/3501/1003, BURSİYER, Erken Öğrenme Için Gömülü Öğretim: Okul
Öncesi Öğretmenleri Için Araçlar Erken Eğitim Programının Uyarlanması Ve
Etkililiğinin I?ki Farklı Mesleki Gelişim Modeli Kullanılarak I?ncelenmesi(115k427),
Yürütülen Kuruluş: ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ, Destek Alınan Kuruluş:
TUBİTAK (Sistemde kayıtlı olmayan kuruluş) (Yurt İçi) (Devam ediyor) .
TÜBİTAK 1001/3501/1003, BURSİYER, 5 Yaş Grubu Çocuklarin Dil Erken
Okuryazarlik Ve Bilişsel Beceri?lerinin Gelişimsel Profili Ve Okuma Becerilerini
Yordama Gücü 3 Yillik Boylamsal Bir Çalişma, Yürütülen Kuruluş: ANKARA
ÜNİVERSİTESİ, Destek Alınan Kuruluş: TUBİTAK (Sistemde kayıtlı olmayan kuruluş)
(Yurt İçi) (Devam ediyor) .
Sayfa 2 / 3
Oluşturma Zamanı: 17 Eylül 2018 17:02:10
Ödüller
TÜBİTAK Burs ve Destekleri
BAP, ARAŞTIRMACI, Kosova Projesi Kosova Da Özel Eğitime Yönelik Öğretmen
Yetiştirme Ve Eğitimi Sürecinin I?ncelenmesi, Yürütülen Kuruluş: ANADOLU
ÜNİVERSİTESİ, Destek Alınan Kuruluş: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ (Yurt İçi) , 01 Ocak
2014, 01 Nisan 2015.
DİĞER, ARAŞTIRMACI, Montaj I?şçiliği Mesleki Eğitim Projesi Mi?mep Tepebaşı
Belediyesi Eskişehir I?ş Kur Eskişehir Anadolu Üniversitesi, Yürütülen Kuruluş:
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, ESKİŞEHİR TEPEBAŞI BELEDİYESİ, İŞ-KUR (Sistemde
kayıtlı olmayan kuruluş), Destek Alınan Kuruluş: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ,
ESKİŞEHİR TEPEBAŞI BELEDİYESİ, İŞ-KUR (Sistemde kayıtlı olmayan kuruluş)
(Sistemde kayıtlı olmayan kuruluş) (Yurt İçi) , 01 Ekim 2013, 01 Ocak 2015.
DİĞER, DİĞER, Aile Ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Destek Özel Eğitim Hizmetlerinin
Verimliliğinin Araştırılması Projesi, Yürütülen Kuruluş: AİLE VE SOSYAL
POLİTİKALAR BAKANLIĞI, Destek Alınan Kuruluş: AİLE VE SOSYAL POLİTİKALAR
BAKANLIĞI (Yurt İçi) , 01 Aralık 2012, 01 Ocak 2014.
KAMU, ARAŞTIRMACI, Eskişehir Renkleri Gökkuşağında Keşfediliyor, Yürütülen
Kuruluş: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, ESKİŞEHİR TEPEBAŞI BELEDİYESİ, İŞ-KUR
(Sistemde kayıtlı olmayan kuruluş), Destek Alınan Kuruluş: İŞ-KUR, TEPEBAŞI
ELEDİYESİ (Sistemde kayıtlı olmayan kuruluş) (Yurt İçi) , 01 Ağustos 2012, 01 Ocak
2013.
Diğer, Ulusal, Doç.dr. Mitat Enç Araştırma Ödülü, 24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi
(oek 2014) Sunulan Bildiriye Yönelik Yılın Genç Bilim Insanı Ödülü, Ödül Alınan
Kurum: TRAKYA ÜNİVERSİTESİ, TÜRKİYE, 18 Eylül 2014.
115K427, Erken Öğrenme İçin Gömülü Öğretim: Okul Öncesi Öğretmenleri İçin
Araçlar Erken Eğitim Programının Uyarlanması ve Etkililiğinin İki Farklı Mesleki
Gelişim Modeli Kullanılarak İncelenmesi, 3501 - Kariyer, Burslu, Yürürlükte, SOBAG
- Sosyal Ve Beşeri? Bi?li?mler Araştirma Destek Grubu, ARDEB, 10.03.2015,
16.03.2018 - Still continues, 01.11.2015 - 01.11.2018.
215K027, 5 Yaş Grubu Çocukların Dil, Erken Okuryazarlık ve Bilişsel Becerilerinin
Gelişimsel Profili ve Okuma Becerilerini Yordama Gücü: 3 Yıllık Boylamsal Bir
Çalışma, 1001 - Araştırma, Burslu, Yürürlükte, SOBAG - Sosyal Ve Beşeri?
Bi?li?mler Araştirma Destek Grubu, ARDEB, 04.09.2015, 01.06.2016 -
28.02.2017, 01.06.2016 - 01.06.2019.
Panelistlik/İzleyicilik/Raportörlük Sayısı
Panelistlik/Dış Danışmanlık Sayısı
İzleyicilik/Danışmanlık Sayısı
Raportörlük Sayısı
ARDEB/BİDEB 0
ARDEB/BİDEB 0
ARDEB/BİDEB 0
TEYDEB 0
TEYDEB 0
TEYDEB 0
Toplam 0
Toplam 0
Toplam 0
Oluşturma Zamanı: 17 Eylül 2018 17:02:10
|
|
|
 |
|
|