ARŞ.GÖR. AHMET TURAN ACUNGİL    
Adı : AHMET TURAN
Soyadı : ACUNGİL
E-posta : atacungil@gmail.com
Tel : 0312- 363 33 50 / 5009
Ünvan : ARŞ.GÖR.
Birim : EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
Bölüm : Özel Eğitim Bölümü
Kişisel Akademik Bilgiler

Kişisel Bilgiler İletişim Bilgileri

E-posta: atacungil@gmail.com


Eğitim Bilgileri

AHMET TURAN ACUNGİL

03/10/1987
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Üniversitesi Özel Eğitim Bölümü (312) 363 33 50
atacungil@gmail.com

01 Eylül 2014 - Şu Anda (4 yıl 1 ay)
Doktora, Doktora, ANKARA ÜNİVERSİTESİ, TÜRKİYE
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, ÖZEL EĞİTİM ZİHİN ENGELLİLER ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMI (DR)

01 Eylül 2011 - 01 Eylül 2014 (3 yıl 1 ay)
Yüksek Lisans, Tezli Program, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, TÜRKİYE
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, ÖZEL EĞİTİM (YL) (TEZLİ)
Tez Başlığı: Zihin Yetersizliği Olan Öğrencilere Görsel-işitsel Teknolojilerle Sunulan Tablet Bilgisayar Öğretim Programının Etkililiği
Tez Konusu: Zihin Yetersizliği Olan Öğrencilere Görsel-işitsel Teknolojilerle Sunulan Tablet Bilgisayar Öğretim Programının Etkililiği
Tarih: 22 Eylül 2014
Tez Danışmanı: ATİLLA CAVKAYTAR

29 Haziran 2005 - 29 Haziran 2009 (4 yıl 1 ay) DİĞER (Selçuk Üniversitesi ), TÜRKİYE
DİĞER, DİĞER

01 Haziran 2015 - Şu Anda (3 yıl 4 ay) (Tam Zamanlı)
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ, ANKARA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ ÖZEL EĞİTİM (DR)

01 Mart 2015 - 01 Haziran 2015 (4 ay) (Tam Zamanlı)
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ, AĞRI İBRAHİM ÇEÇEN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ ZİHİN ENGELLİLER EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

01 Ocak 2012 - 01 Şubat 2015 (3 yıl 2 ay) (Tam Zamanlı)
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ ÖZEL EĞİTİM (YL) (TEZLİ)

01 Eylül 2010 - 01 Ocak 2012 (1 yıl 5 ay) (Tam Zamanlı)
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ, AĞRI İBRAHİM ÇEÇEN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ ZİHİN ENGELLİLER EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

Sayfa 1 / 3

Deneyim / İşyeri Bilgileri

Yabancı Dil Bilgileri

İNGİLİZCE (Okuma: İyi, Yazma: İyi, Konuşma: İyi)

Ar-Ge Yetkinlik Makaleler

Bildiriler

TÜRKÇE (Okuma: İyi, Yazma: İyi, Konuşma: İyi)

A. CAVKAYTAR, A. T. ACUNGİL & G. TOMRİS, Effectiveness Of Teaching Cafe ́ Waitering To Adults Withintellectual Disability Through Audio-visual Technologies, Education and Training in Autism and Developmental Disabilities, 2017, 2154- 1647, 52, 1, 77-90.

B. YILMAZ, A. T. ACUNGİL, H. BAKKALOĞLU, N. ALTUN KÖNEZ & H. F. TAŞLIBEYAZ, Türkiye De Okul Öncesi Kaynaştırma Konusunda Yapılan Araştırmalar Bize Neler Söylüyor, Sözlü Sunum, 26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 05 Ekim 2016, 08 Ekim 2016.

A. CAVKAYTAR & A. T. ACUNGİL, Effectiveness Of A Tablet Computer Instruction Program Tacip Presented Via Audio Visual Technology On Teaching The Use Of Tablet Computers To Students With Intellectual Disability, Sözlü Sunum, Conference On Autism, Intellectual Disability Developmental Disabilities, 22 Ocak 2016, 24 Ocak 2016.

A. CAVKAYTAR & A. T. ACUNGİL, Hafif Düzeyde Zihin Yetersizliği Olan Öğencilere Görsel I?şitsel Teknolojilerle Sunulan Tablet Bilgisayar Kullanımı Öğretim Programının Etkililiği, Sözlü Sunum, 24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi (oek 2014), 25 Eylül 2014, 27 Eylül 2014.

A. CAVKAYTAR, M. ULUYOL, A. T. ACUNGİL & G. TOMRİS, The Project Eskisehir Rainbow A Sample Of Municipality Supported Vocational Education For Adult With Intellectual Disabilities, Poster Sunumu, The 137th American Association On Intellectual And Developmentaldisabilities Annual Meeting, 04 Haziran 2013, 06 Haziran 2013.

A. CAVKAYTAR, M. ULUYOL, A. T. ACUNGİL & G. TOMRİS, Zihin Yetersizliği Olan Bireylere Kafe Garsonluğu Becerilerinin Öğretiminde Görsel I?şitsel Teknoloji Desteğiyle Öğretimin Etkililiği, Poster Sunumu, 2. International Conference On Interdiciplinary Research In Education, 30 Ocak 2013, 01 Şubat 2013.

TÜBİTAK 1001/3501/1003, BURSİYER, Erken Öğrenme Için Gömülü Öğretim: Okul Öncesi Öğretmenleri Için Araçlar Erken Eğitim Programının Uyarlanması Ve Etkililiğinin I?ki Farklı Mesleki Gelişim Modeli Kullanılarak I?ncelenmesi(115k427), Yürütülen Kuruluş: ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ, Destek Alınan Kuruluş: TUBİTAK (Sistemde kayıtlı olmayan kuruluş) (Yurt İçi) (Devam ediyor) .

TÜBİTAK 1001/3501/1003, BURSİYER, 5 Yaş Grubu Çocuklarin Dil Erken Okuryazarlik Ve Bilişsel Beceri?lerinin Gelişimsel Profili Ve Okuma Becerilerini Yordama Gücü 3 Yillik Boylamsal Bir Çalişma, Yürütülen Kuruluş: ANKARA ÜNİVERSİTESİ, Destek Alınan Kuruluş: TUBİTAK (Sistemde kayıtlı olmayan kuruluş) (Yurt İçi) (Devam ediyor) .

Sayfa 2 / 3

Projeler

Oluşturma Zamanı: 17 Eylül 2018 17:02:10

Ödüller

TÜBİTAK Burs ve Destekleri

BAP, ARAŞTIRMACI, Kosova Projesi Kosova Da Özel Eğitime Yönelik Öğretmen Yetiştirme Ve Eğitimi Sürecinin I?ncelenmesi, Yürütülen Kuruluş: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, Destek Alınan Kuruluş: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ (Yurt İçi) , 01 Ocak 2014, 01 Nisan 2015.

DİĞER, ARAŞTIRMACI, Montaj I?şçiliği Mesleki Eğitim Projesi Mi?mep Tepebaşı Belediyesi Eskişehir I?ş Kur Eskişehir Anadolu Üniversitesi, Yürütülen Kuruluş: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, ESKİŞEHİR TEPEBAŞI BELEDİYESİ, İŞ-KUR (Sistemde kayıtlı olmayan kuruluş), Destek Alınan Kuruluş: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, ESKİŞEHİR TEPEBAŞI BELEDİYESİ, İŞ-KUR (Sistemde kayıtlı olmayan kuruluş) (Sistemde kayıtlı olmayan kuruluş) (Yurt İçi) , 01 Ekim 2013, 01 Ocak 2015.

DİĞER, DİĞER, Aile Ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Destek Özel Eğitim Hizmetlerinin Verimliliğinin Araştırılması Projesi, Yürütülen Kuruluş: AİLE VE SOSYAL POLİTİKALAR BAKANLIĞI, Destek Alınan Kuruluş: AİLE VE SOSYAL POLİTİKALAR BAKANLIĞI (Yurt İçi) , 01 Aralık 2012, 01 Ocak 2014.

KAMU, ARAŞTIRMACI, Eskişehir Renkleri Gökkuşağında Keşfediliyor, Yürütülen Kuruluş: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, ESKİŞEHİR TEPEBAŞI BELEDİYESİ, İŞ-KUR (Sistemde kayıtlı olmayan kuruluş), Destek Alınan Kuruluş: İŞ-KUR, TEPEBAŞI ELEDİYESİ (Sistemde kayıtlı olmayan kuruluş) (Yurt İçi) , 01 Ağustos 2012, 01 Ocak 2013.

Diğer, Ulusal, Doç.dr. Mitat Enç Araştırma Ödülü, 24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi (oek 2014) Sunulan Bildiriye Yönelik Yılın Genç Bilim Insanı Ödülü, Ödül Alınan Kurum: TRAKYA ÜNİVERSİTESİ, TÜRKİYE, 18 Eylül 2014.

Proje Bilgileri

115K427, Erken Öğrenme İçin Gömülü Öğretim: Okul Öncesi Öğretmenleri İçin Araçlar Erken Eğitim Programının Uyarlanması ve Etkililiğinin İki Farklı Mesleki Gelişim Modeli Kullanılarak İncelenmesi, 3501 - Kariyer, Burslu, Yürürlükte, SOBAG - Sosyal Ve Beşeri? Bi?li?mler Araştirma Destek Grubu, ARDEB, 10.03.2015, 16.03.2018 - Still continues, 01.11.2015 - 01.11.2018.

215K027, 5 Yaş Grubu Çocukların Dil, Erken Okuryazarlık ve Bilişsel Becerilerinin Gelişimsel Profili ve Okuma Becerilerini Yordama Gücü: 3 Yıllık Boylamsal Bir Çalışma, 1001 - Araştırma, Burslu, Yürürlükte, SOBAG - Sosyal Ve Beşeri? Bi?li?mler Araştirma Destek Grubu, ARDEB, 04.09.2015, 01.06.2016 - 28.02.2017, 01.06.2016 - 01.06.2019.

Panelistlik/İzleyicilik/Raportörlük Sayısı

Panelistlik/Dış Danışmanlık Sayısı İzleyicilik/Danışmanlık Sayısı Raportörlük Sayısı

ARDEB/BİDEB 0 ARDEB/BİDEB 0 ARDEB/BİDEB 0

TEYDEB 0 TEYDEB 0 TEYDEB 0

Toplam 0 Toplam 0 Toplam 0

Sayfa 3 / 3

Oluşturma Zamanı: 17 Eylül 2018 17:02:10