Eğitim
2004 – 2010
Doktora
Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimleri Enstitüsü
Psikolojik
Danışma ve Rehberlik Bilim Dalı
2001 – 2004
Yüksek Lisans
Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimleri Enstitüsü
Psikolojik
Danışma ve Rehberlik Bilim Dalı
1996 – 2000
Lisans
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
Psikolojik
Danışma ve Rehberlik Anabilim Dalı
Mesleki
Deneyim
2015 – Devam ediyor
Doç. Dr.
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi
2012 – 2015
Yrd. Doç. Dr.
Ankara
Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi
2005 – 2012
Araştırma Görevlisi
Ankara
Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi
2007-2008
Misafir Araştırmacı
University of North Carolina at Greensboro
School of Education
Department of Counseling and Educational Development
2002 – 2005
Psikolojik Danışman (Rehber Öğretmen)
Milli Eğitim Bakanlığı, Sincan Rehberlik ve Araştırma
Merkezi, Ankara
2000 – 2002
Psikolojik Danışman (Rehber Öğretmen)
Milli Eğitim Bakanlığı, Hürriyet İlköğretim Okulu,
Kırıkkale
Burs/Ödül
TÜBİTAK tarafından
2214-Doktora Öğrencileri için Yurtdışı Araştırma Bursu
YAYINLAR
SCI, SSCI, AHCI Indekslerine Giren Dergilerde
Yayınlanan Makaleler
Yalçın, İ. (2016). Profesyonel psikolojik yardım aramaya ilişkin tutumların yordanmasında
benlik kurgusu ve algılanan sosyal desteğin rolü. Eğitim ve Bilim
Dergisi, 41(183), 339-349. doi: 10.15390/EB.2016.3083.
Yalçın, İ. ve Ersever, O. (2015). İlişki geliştirme programının üniversite
öğrencilerinin ilişki doyum düzeylerine etkisi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 30(2), 185-201.
Yalçın,
İ. ve Malkoç, A. (2015). The relationship between meaning in life
and subjective well-being: Forgiveness and hope as mediators. Journal of Happiness Studies, 16(4), 915-929. doi: 10.1007/s10902-014-9540-5.
Yalçın, İ. (2015). İyi oluş ve sosyal destek arasındaki ilişkiler: Türkiye'de yapılmış çalışmaların meta-analizi. Türk Psikiyatri Dergisi, 26(1), 21-32. doi: 10.5080/u7769.
Atik, G. ve Yalçın, İ. (2011). Help-seeking attitudes of university students: The role of personality traits and demographic factors. South African Journal of Psychology, 41 (3), 328-338.
Bilge, F., Doğan, N., Gençtanırım, D., Arıcıoğlu, A., Yalçın, İ., Baydan, Y., Tagay, Ö. ve Sarı, T. (2010). A study on multidimensional relationships. Eğitim Araştırmaları-Eurasian Journal of Educational Research, 41, 37-53.
Yıldırım, İ., Gençtanırım, D., Yalçın, İ. ve Baydan, Y. (2008). Academic achievement, perfectionism and social support as predictors of test anxiety. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 34, 287-296.
Yalçın, İ. (2007). Ailelerinden algıladıkları destek düzeyleri farklı lise öğrencilerinin saldırganlık düzeyleri. Eğitim Araştırmaları-Eurasian Journal of Educational Research), 7(26), 209-220.
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Kardaş, F. ve Yalçın, İ. (2019). Türkiye’de iyi oluş
ile ilgili yapılmış araştırmaların sistematik olarak incelenmesi. Kastamonu Eğitim Dergisi, 27(4),
1423-1433. doi:10.24106/kefdergi.2799
Doğan Laçin, B. G.
ve Yalçın, İ. (2019). Üniversite
öğrencilerinde öz-yeterlilik ve stresle başa çıkma stratejilerinin bilişsel
esnekliği yordama düzeyleri. Hacettepe
Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 34(2), 358-371. doi:
10.16986/HUJE.2018037424
Kardaş, F. ve Yalçın, İ. (2019). Şükran Ölçeği’nin
geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 18(69), 13-31.
Kardaş, F. ve Yalçın,
İ. (2018). Psikolojik İhtiyaç Doyumunda Denge Ölçeği: Türkçe uyarlama
çalışması. Çukurova Üniversitesi Eğitim
Fakültesi Dergisi, 47(2), 357-383.
Daşcı,
E. ve Yalçın, İ. (2018). Grupla psikolojik
danışma ve grup liderlerine yönelik süpervizyon modelleri üzerine bir inceleme.
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik
Dergisi, 8(49), 19-43.
Kardaş,
F. ve Yalçın, İ. (2018). Şükran: Ruh
sağlığı alanında güncel bir kavram. Psikiyatride
Güncel Yaklaşımlar, 10(1), 1-18. DOI: 10.18863/pgy.334494.
Aşcıoğlu Önal, A. ve Yalçın, İ. (2017). Forgiveness of others and self-forgiveness: The predictive role of cognitive distortions, empathy, and rumination. Eurasian Journal of Educational Research, 68, 97-120.
Kardaş,
F. ve Yalçın, İ. (2016). Kanıta
dayalı uygulamalar ve psikolojik danışma ve rehberlik alanına yansımaları. Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi,
6(45), 13-24.
Kızıl, Z.
ve Yalçın, İ. (2015). Grupla
psikolojik danışmada terapötik bir etmen: Bağlılık. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 11(3), 842-850.
Malkoç, A. ve Yalçın, İ. (2015). Relationships among resilience, social
support, coping, and psychological well-being in university students. Türk
Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi, 5(43), 35-43.
Üzar Özçetin, Y. S. ve Yalçın, İ. (2015). Grupla psikolojik danışma sürecinde bir risk alanı: Sınır aşımları. Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi, 5(43), 128-136.
Dural,
G. ve Yalçın, İ. (2014). Üniversite öğrencilerinde ebeveyn
kabulü ile psikolojik uyum arasındaki ilişkinin incelenmesi. Düşünen Adam: Psikiyatri ve Nörolojik
Bilimler Dergisi, 27, 221-232. doi: 10.5350/DAJPN2014270305.
Yalçın, İ. ve
Malkoç, A. (2013). Kişisel
Gelişim Yönelimi Ölçeği-II’nin Türkçe’ye uyarlanması ve psikometrik
özelliklerinin incelenmesi. Düşünen Adam:
Psikiyatri ve Nörolojik Bilimler Dergisi, 26, 258-266.
Yalçın, İ., Arıcıoğlu, A. ve Malkoç, A. (2012). Premarital sex, social support, submissive behaviors, and loneliness among Turkish university students. International Journal for the Advancement of Counselling, 34(3), 259-267.
Yalçın, İ. (2011). Social support and optimism as predictors of life satisfaction of college students. International Journal for the Advancement of Counselling, 33(2), 79-87.
Atik, G. ve Yalçın, İ. (2010). Counseling needs of educational sciences students at the Ankara University, Procedia-Social and Behavioral Sciences, 2(2), 1520-1526.
Yalçın, İ.
(2009). Evlilik öncesi çift eğitimi üzerine bir derleme çalışması. Kriz Dergisi, 17(3), 9-22.
Güven, M., Kısaç, İ., Ercan, L. ve Yalçın, İ. (2009). Türk Psikolojik Danışma
ve Rehberlik Dergisi’nde yayınlanan makalelerin çeşitli özellikler açısından incelenmesi.
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik
Dergisi, 4(31), 80-87.
Taşdan, M. ve Yalçın, İ. (2007). Psikolojik
Danışma ve Rehberlik’te etik. Mehmet Akif
Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 14, 99-107.
Yalçın,
İ.
(2006). 21. yüzyılda psikolojik danışman. Ankara
Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 39 (1), 117-133.
Yalçın, İ. ve
Voltan-Acar, N. (2006). Candan Erçetin’in seslendirdiği şarkıların Gestalt
Terapi açısından değerlendirilmesi. Dokuz
Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 20, 1-10.
Sevim,
S. ve Yalçın, İ. (2006). Kısa süreli bir oryantasyon programı denemesi:
Öğrencilerin uyum düzeyleri ve programa ilişkin görüşleri. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 39 (2),
217-233.
Yazılan
Kitaplar veya Kitaplarda Bölüm Yazarlığı
Yalçın, İ. (2018). “Bellek”, Psikolojiye Giriş, ed. Ş. Işık, (s. 325-352),
Ankara: Pegem Akademi.
Yalçın, İ. (2017). “Kişilik kuramlarına genel bakış”, Kişilik
Kuramları, ed. D. Gençtanırım-Kurt ve E. Çetinkaya-Yıldız, (s. 33-64), Ankara:
Pegem Akademi.
Kalkan, M. ve Yalçın, İ. (2012). “Evlilik öncesi
dönem ve romantik ilişkiler”, Evlilik Öncesi Psikolojik Danışma, ed. M. Kalkan
ve Z. Hamamcı, (s. 1-7), Ankara: Anı Yayıncılık.
Yalçın,
İ.
(2012). “Evlilik öncesi psikolojik danışma”, Evlilik Öncesi Psikolojik Danışma,
ed. M. Kalkan ve Z. Hamamcı, (s. 41-70), Ankara: Anı Yayıncılık.
Hamamcı, Z. ve Yalçın, İ. (2012). “Evlilik öncesi
psikolojik danışmada değerlendirme”, Evlilik Öncesi Psikolojik Danışma, ed. M.
Kalkan ve Z. Hamamcı, (s. 93-118), Ankara: Anı Yayıncılık.
Yalçın,
İ.
(2012). “Evlilik öncesi psikolojik danışmada teknikler”, Evlilik Öncesi
Psikolojik Danışma, ed. M. Kalkan ve Z. Hamamcı, (s. 137-162), Ankara: Anı
Yayıncılık.
Kalkan, M., Yalçın, İ. ve Hamamcı, Z. (2012). “Evlilik
öncesi psikolojik danışmada alıştırmalar”, Evlilik Öncesi Psikolojik Danışma,
ed. M. Kalkan ve Z. Hamamcı, (s. 163-186), Ankara: Anı Yayıncılık.
Yalçın,
İ.
(2012). “Evlilik öncesi psikolojik danışmanın etkileri”, Evlilik Öncesi
Psikolojik Danışma, ed. M. Kalkan ve Z. Hamamcı, (s. 209-220), Ankara: Anı
Yayıncılık.
Kitap
Bölümü Çevirisi
Bond, T. (2013). Psikolojik Danışma Uygulamalarında
Etik ve Standartlar. Çevirenler:
B. Yeşilyaprak, A. Büyükgöze Kavas, B. Uzun Özer, E. Çetinkaya Yıldız, İ. Yalçın, G.
Atik. Ankara: Nobel. (Orijinal çalışmanın tarihi 2010).
Ivey, A., Ivey, M.
B., Myers, J. E. ve Sweeney, T. J. (2013). Gelişimsel
Psikolojik Danışma ve Terapi: Yaşamboyunca İyilik Halini Arttırmak. Çevirenler: F. Korkut Owen, A. Arıcıoğlu
Canbaz, Ö. Karaırmak, B. Eraslan Çapan, S. Demirtaş Zorbaz, İ. Yalçın, T. Sarı, Ö. Tagay,
D. Kepir, A. Malkoç, A. Büyükgöze Kavas, N. Çivitçi, M. Akbağ, C. Erdoğmuş
Zorver. Ankara: Türk PDR Derneği Yay. (Orijinal
çalışmanın tarihi 2005).
Doktora
Tezi
Yalçın, İ.
(2010). İlişki Geliştirme Programının Üniversite Öğrencilerinin İlişki Doyum
Düzeylerine Etkisi, Hacettepe Üniversitesi, Ankara.
Yüksek
Lisans Tezi
Yalçın,
İ.
(2004). Ailelerinden Algıladıkları Destek Düzeyleri Farklı Lise Öğrencilerinin
Saldırganlık Düzeyleri, Hacettepe Üniversitesi, Ankara.
Kongre
Bildirileri
Anayurt, A. ve Yalçın, İ.
(2018). Duygu düzenleme ile erken dönem uyumsuz şemalar, bilişsel esneklik ve
ruminasyon arasındaki ilişkilerin incelenmesi. 20. Uluslararası Psikolojik
Danışma ve Rehberlik Kongresi, 25-27 Ekim 2018, Samsun.
Çamaş, G. ve Yalçın, İ.
(2018). Üniversite öğrencilerinde psikolojik yardım aramaya ilişkin damgalama
düzeylerinin özyeterlik, aile bütünlük duygusu ve sosyal destek ile ilişkisi.
20. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, 25-27 Ekim 2018,
Samsun.
Özer, Ö. ve Yalçın,
İ. (2018). The effect of cognitive behavioral therapy based
psycho-education program towards social anxiety level of university students.
7. European Mental Health Conference, 19-21 Eylül 2018, Split, Hırvatistan.
Kardaş, F. ve Yalçın,
İ. (2018). Üniversite öğrencilerinde şükran duyma, benlik saygısı, ihtiyaç
doyumu ve sosyal destek arasındaki ilişkilerin incelenmesi, International
Conference on Stem and Educational Sciences, 3-5 Mayıs 2018, Muş Alparslan
Üniversitesi, Muş.
Kardaş, F. ve Yalçın,
İ. (2018). Üniversite öğrencilerinde bir model sınaması: Pozitif duyguların
ve kişisel kaynakların etkileşimi, 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi,
18-22 Nisan 2018, Antalya.
Kardaş,
F. ve Yalçın, İ. (2017). Psikolojik
İhtiyaç Doyumunda Denge Ölçeğinin Türkçeye uyarlanması. II. Avrasya Pozitif
Psikoloji Kongresi Bildiri Özetleri Kitabı, 12-14 Mayıs 2017, Üsküdar
Üniversitesi, İstanbul.
Kardaş,
F. ve Yalçın, İ. (2017). Şükran
Ölçeği geliştirme çalışması. II. Avrasya Pozitif Psikoloji Kongresi Bildiri
Özetleri Kitabı, 12-14 Mayıs 2017, Üsküdar Üniversitesi, İstanbul.
Yeşilyaprak,
B., Eşkisu, M., Yalçın, İ. ve Atik,
G. (2016). A high school orientation program: development, evaluation, and
dissemination. International Research Conference on Social Sciences, Humanities
and Interdisciplinary Studies, 16-17 Aralık 2016, Pattaya, Thailand.
Özbay,
G. ve Yalçın, İ. (2016). Geleneksel oyun
ve hayal kahramanlarından yararlanılarak hazırlanan öfke denetimi programının
ilkokul 4. sınıf öğrencileri üzerindeki etkililiğinin incelenmesi. VI. Ulusal
Psikolojik Danışma ve Rehberlik Uygulamaları Kongresi Bildiri Özetleri Kitabı, 1-3
Aralık 2016, Gaziantep Üniversitesi, Gaziantep.
Avşar,
V. ve Yalçın, İ. (2016). Psikolojik
danışma sürecinde sessizlik ve yetersiz katılım. VI. Ulusal Psikolojik Danışma
ve Rehberlik Uygulamaları Kongresi Bildiri Özetleri Kitabı, 1-3 Aralık 2016, Gaziantep
Üniversitesi, Gaziantep.
Malkoç, A. ve Yalçın, İ. (2016). From mindfulness to
well-being: The role of emotion regulation strategies. International
Association for Counselling Conference, 07-11 Temmuz 2016, Malta.
Kardaş,
F. ve Yalçın, İ. (2016). Ruh sağlığı
alanında güncel bir kavram: Şükran. I. Avrasya Pozitif Psikoloji Kongresi
Bildiri Özetleri Kitabı, 28-30 Nisan 2016, Üsküdar Üniversitesi, İstanbul.
Kardaş,
F. ve Yalçın, İ. (2016). Türkiye’de
iyi oluş ile ilgili yapılmış araştırmaların sistematik olarak incelenmesi. I.
Avrasya Pozitif Psikoloji Kongresi Bildiri Özetleri Kitabı, 28-30 Nisan 2016,
Üsküdar Üniversitesi, İstanbul.
Kardaş,
F. ve Yalçın, İ. (2015). Kanıta
dayalı uygulamalar ve psikolojik danışma ve rehberlik alanına yansımaları. XIII.
Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi Bildiri Özetleri Kitabı, 7-9
Ekim 2015, Mersin Üniversitesi, Mersin.
Kartal,
B. ve Yalçın, İ. (2015). Okul
Bağlılığı Ölçeği’nin lise öğrencileri üzerinde psikometrik özelliklerinin
incelenmesi. XIII. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi Bildiri
Özetleri Kitabı, 7-9 Ekim 2015, Mersin Üniversitesi, Mersin.
Doğan
Laçin, B. G. ve Yalçın, İ. (2015).
Üniversite öğrencilerinde öz-yeterlilik ve stresle başa çıkma stratejilerinin
bilişsel esnekliği yordama düzeyleri. XIII. Ulusal Psikolojik Danışma ve
Rehberlik Kongresi Bildiri Özetleri Kitabı, 7-9 Ekim 2015, Mersin Üniversitesi,
Mersin.
Aşcıoğlu Önal, A. ve Yalçın,
İ. (2015). An investigation
of the predictive role of cognitive distortions, empathy, and rumination level
on forgiveness. International Association for Counselling Conference, 03-06
Eylül 2015, Verona, İtalya.
Yalçın, İ., Avşar, V., Güç, E. ve Çelik, E. G. (2014). The
contribution of meta cognition in the prediction of social anxiety. International Counseling and Education Conference, 26-28 Mayıs,
2014, İstanbul Ticaret Üniversitesi, İstanbul.
Yalçın, İ. ve
Malkoç, A. (2013). Yaşamda anlam ve öznel iyi oluş arasındaki ilişkiler: Umut
ve affetmenin aracı rolü. İstanbul 2013 Dünya Psikolojik Danışma ve Rehberlik
Kongresi Bildiri Özetleri Kitabı, 8-11 Eylül 2013, Boğaziçi Üniversitesi,
İstanbul.
Yeşilyaprak,
B. ve Yalçın, İ. (2011). Üniversite
yaşamına uyum programı ve değerlendirme çalışmaları: Ankara Üniversitesi
örneği. XI. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi Bildiri Özetleri
Kitabı, 3-5 Ekim 2011, Ege Üniversitesi, İzmir.
Yalçın,
İ. ve
Ersever, O. G. (2010). İlişki
geliştirme programının üniversite öğrencilerinin ilişki doyum düzeylerine
etkisi. III. Uygulamalı Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi Çalıştay,
Bildiri ve Poster Sunum Özetleri Kitabı, 10-12 Aralık 2010, Hacettepe
Üniversitesi, Ankara.
Yalçın,
İ.
ve Atik, G. (2010). The big five
personality traits and psychological help seeking attitude of educational
sciences students at the Ankara University. World Conference on Educational
Sciences Abstracts Book, 4-8 Şubat 2010, Bahçeşehir Üniversitesi,
İstanbul.
Atik,
G. ve Yalçın, İ. (2010). Counseling
needs of educational sciences students at the Ankara University, World Conference on Educational Sciences Abstracts
Book,
4-8 Şubat 2010, Bahçeşehir Üniversitesi, İstanbul.
Bilge,
F, Doğan, N., Gençtanırım, D., Arıcıoğlu, A., Yalçın, İ., Baydan, Y., Tagay, Ö., ve Sarı, T. (2007). Çok boyutlu
ilişkiler ve mükemmeliyetçiliğin yordanması. IX. Ulusal Psikolojik Danışma ve
Rehberlik Kongresi Bildiri Özetleri Kitabı, 17-19 Ekim 2007, Dokuz Eylül
Üniversitesi, İzmir.
Yeşilyaprak, B., Sevim, S. ve Yalçın, İ. (2006).
Kısa süreli bir oryantasyon programı denemesi: Öğrencilerin uyum düzeyleri ve
programa ilişkin görüşleri. I. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Uygulamaları
Kongresi Bildiri Özetleri Kitabı, 21-23 Eylül 2006, Mersin Üniversitesi, Mersin.
Yönetilen Doktora Tezleri
Kardaş,
Ferhat. Üniversite Öğrencilerinde bir Model Sınaması: Pozitif Duyguların ve
Kişisel Kaynakların Etkileşimi. Ankara Üniversitesi, 2017.
Yönetilen Yüksek Lisans Tezleri
Paslanmaz, Lidya. Lise
Öğrencilerinde Akademik Güdülenmeyi Yordayan Değişkenlerin İncelenmesi. Ankara Üniversitesi, 2019
Kartal,
Burçin. Lise Öğrencilerinde Okul Bağlılığının Yordayıcıları olarak Sosyal
Destek ve Öz-yeterlik. Ankara Üniversitesi, 2017.
Anayurt,
Ayşegül. Duygu Düzenleme ile Erken Dönem Uyumsuz Şemalar, Bilişsel Esneklik ve
Ruminasyon Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi. Ankara Üniversitesi, 2017.
Çamaş,
Gözde. Üniversite Öğrencilerinde Psikolojik Yardım Aramaya İlişkin Damgalama
Düzeylerinin Özyeterlik, Aile Bütünlük Duygusu ve Sosyal Destek ile İlişkisi.
Ankara Üniversitesi, 2017.
Büyüktopçu,
Uğur Koray. Üniversite Öğrencilerinin Geleceğe Yönelik Tutumlarının
İncelenmesi. Ankara Üniversitesi, 2017.
Yılmaz,
Nida. Ergenlerde Problemli İnternet Kullanımının Yordayıcıları olarak Stresle
Başa Çıkma ve Kişilik Özellikleri. Ankara Üniversitesi, 2016.
Güç, Ebru. "Üniversite Öğrencilerinin Kendini Damgalama, Stresle Başa Çıkma Tarzları ve Psikolojik Yardım Arama Tutumlarının İncelenmesi". Ankara Üniversitesi, 2015.
Doğan
Laçin, Betül Gökçen. “Üniversite Öğrencilerinde Özyeterlilik ve Stresle Başa Çıkma
Stratejilerinin Bilişsel Esnekliği Yordama Düzeyleri”. Ankara Üniversitesi,
2015.
Tutal,
Nihal. “Aile İşlevi ile Öznel İyi Oluş Arasındaki İlişkide Erken Dönem Uyumsuz
Şemaların Aracı Rolü”. Ankara Üniversitesi, 2015.
Aşcıoğlu
Önal, Aslı. “Bilişsel Çarpıtmalar, Empati ve Ruminasyon Düzeyinin Affetmeyi
Yordama Gücünün İncelenmesi”. Ankara Üniversitesi, 2014.
Alkan,
Erkan. “Farklı Cinsel Yönelime Sahip Bireylerin Yaşam Doyumu, Stresle Başa
Çıkma Stratejileri ve Psikolojik Dayanıklılık Düzeylerinin Karşılaştırılması”. Ankara
Üniversitesi, 2014.
Ayatollahi,
Maryam. “Cinsel Doyumu Yordayan Demografik ve Psikolojik Değişkenlerin İncelenmesi”.
Ankara Üniversitesi, 2014.
Kavak,
Güler. “Üniversite Öğrencilerinde Ebeveyn Kabulü ile Psikolojik Uyum Arasındaki
İlişkinin İncelenmesi”. Ankara Üniversitesi, 2013.
İdari Görevler
Dekan Yardımcılığı : 2015-devam
Bölüm Başkan Yardımcılığı : 2012-2015
Fakülte Kurulu Üyeliği : 2013-2015
Yabancı Dil Bilgisi
İngilizce: YDS (2018-Sonbahar): 88.75
YÖKDİL (2018-Sonbahar): 98.75
Akademik
İlgi Alanları
Evlilik ve aile danışmanlığı
Evlilik öncesi psikolojik danışmanlık
Pozitif psikoloji
Psikolojik danışman eğitimi
Psikolojik yardım arama davranışı
Üye
Olduğu Mesleki Kuruluşlar
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Derneği